1. Kāds ir garantijas laiks garāžai?

Mēs sniedzam 24 mēnešu garantiju uz tērauda konstrukciju fiziskām personām, savukārt garantijas periods uzņēmumiem un valsts iestādēm ir 12 mēneši. Uz mūsu konstrukcijām izmantotais metāls ir pirmās šķiras. Garāžas no 2. un 3. šķiras materiāliem nav garantētas un nav iesniedzamas sūdzības.
 
  1. No kā sastāv garāža?

Mūsu garāžas ir izgatavotas no auksti velmētiem leņķa un U-veida profiliem. Tās ir krāsotas ar gruntējošo krāsu, kas nodrošina aizsardzību pret koroziju. Pusapaļās loksnes T7 sāniem un T14 jumtam.
 
  1. Vai ir nepieciešama atļauja tērauda konstrukcijas uzstādīšanai?
Jāpārbauda būvniecības likumi.
Nav nepieciešama atļauja tērauda konstrukcijas uzstādīšanai brīvi stāvošai. Tomēr ir jāiegūst atbrīvojums no būvniecības atļaujas saņemšanas.
 
  1. Vai garāžas/atkritumu nojumes/žoga nostiprināšana ir papildus jāmaksā?

Nostiprināšana nav iekļauta garāžas cenā. Tā ir apmaksājama papildu pakalpojums – jautājiet par cenu, ievadot savu kontaktinformāciju.
Uzmanību: mēs nenostiprinām uz bruģakmens, betona blokiem vai ietves plāksnēm!
Mēs neizpildām nostiprināšanu uz zemes.
 
  1. Kā pasūtīt garāžu?

Garāžu var pasūtīt šādos veidos:
• Pa tālruni
• E-pastā
• Caurlūkojot pārdošanas platformas
• Pa pastu
• Caurlūkojot mājaslapu

Lai pasūtījums tiktu apstiprināts, jānorāda:
• Pasūtītās garāžas izmēri (platums, augstums, dziļums)
• Piegādes adrese
• Personas dati
• Vēlams divi kontakttelefonu numuri
 
  1. Kad jāmaksā par garāžu?

• Fiziskām personām maksājums parasti tiek veikts skaidrā naudā pēc garāžas uzstādīšanas. Iespējama arī maksājuma veikšana ar pārskaitījumu – pirms uzstādīšanas.
• Organizācijām, valsts iestādēm un komercsabiedrībām maksājums var tikt veikts ar pārskaitījumu pēc montāžas, uzrādot uzņēmuma reģistrācijas dokumentus. Pie neparastām konstrukcijām nepieciešama avansa maksājums (summa tiek saskaņota individuāli).
 
  1. Kad būs informācija par piegādi?

Par piegādes datumu informējam klientu parasti 1-4 dienas pirms piegādes.
 
  1. Cik ilgs laiks nepieciešams montāžai, ja pamatne ir sagatavota?

Parastās garāžas montāža (3x5) aizņem apmēram 30 minūtes.

 
  1. Vai tiek piedāvāti atlaides?

Jā, atlaides piedāvājumus un īpašas akcijas var atrast mūsu mājaslapā, kā arī pārdošanas portālos vai sludinājumos. Tomēr visaktuālākā informācija un cenas ir pieejamas mūsu mājaslapā.
 
  1. Kas sagatavo pamatni?

Klients pats ir atbildīgs par pamatnes sagatavošanu un izlīdzināšanu pirms pasūtītā produkta piegādes.
Mēs esam sagatavojuši īpašu PAMĀCĪBU.
 
  1. Vai izsniedzam PVN rēķinu?

Jā, mēs izsniedzam PVN rēķinu uz tērauda konstrukciju. Pēdējais termiņš fiziskām personām ir 7 dienas pēc pārdošanas datuma. Uzņēmumiem kopš 2020. gada 1. janvāra ir jānorāda rēķina dati pasūtījuma veikšanas laikā.
 
  1. Vai garāža iztur sniega slodzi?

Pēdējos gados ziemas Latvijā vairs nav tik bagātas ar sniega nokrišņiem, taču pie lieliem sniega apjomiem ir jāveic sniega novākšana no jumta. Mēs neveicam konstrukcijas izturības testus, jo 90% pasūtījumu tiek veikti pēc klienta pasūtījuma, un konstrukcija tiek pielāgota pasūtījuma parametriem. Ja klients vēlas šādus datus, viņam jāpaziņo uzņēmumam pasūtījuma laikā.
 
  1. Man ir divviru vārti metāla garāžā, bet nevaru ievietot atslēgu caurumos, jo tie izskatās, it kā būtu nepareizi sametināti. Ko man tagad darīt?

• Visbiežākā šādas situācijas cēlonis ir nepareizi izlīdzināta pamatne zem metāla garāžas.
• Ja nav saglabāts līmenis, tad automātiski visa konstrukcija, mazākā vai lielākā mērā, būs novirzījusies, līdz ar to arī vārti būs izliekti. Vārti tiek sametināti no formas, tāpēc tiem jābūt vienmērīgi sametinātiem.
• Šādā situācijā ieteicams vispirms izlīdzināt zemi un pēc tam pārbaudīt, vai kaut kas ir mainījies, vai arī viss palicis tāpat. Ja nekas nav mainījies, vienmēr varat sazināties ar mums pa tālruni, lai saņemtu tehnisku konsultāciju.
 
  1. Vai man ir jākrāso voljēra dēļi?

JĀ, ja esat pasūtījis voljēru ar dēļiem vai koka grīdu, tad tos noteikti jāapstrādā ar laku vai lakas beici, lai pasargātu koksni no mitruma. Ja koksne netiks apstrādāta, tas var izraisīt uzpūšanos un dažos gadījumos pat plaisāšanu, par ko uzņēmums SUPERSTAL neatbild. Koksne ir iepriekš apstrādāta tikai ar gruntskrāsu. Pēc voljēra nokrāsošanas jebkurā krāsā tas nozīmē, ka zudīs iespēja atgriezt voljēru, ja atgriešanas termiņš vēl nav beidzies un pasūtītais voljērs nav veikts pēc pasūtījuma.
 
  1. Vai man ir jākrāso konstrukcija?

Klientam ir pienākums savā izdevumā nekavējoties pēc uzstādīšanas nostiprināt konstrukciju pie pamatnes. Gan krāsotas, gan cinkotas konstrukcijas, ņemot vērā izgatavošanas tehnoloģiju, papildus jāapstrādā ar virsmas krāsu.
Konstrukcijas krāsošana melnā krāsā tiek veikta ar dziļo krāsošanas metodi, kas var izraisīt krāsas pilienu veidošanos. Konstrukcijas krāsošana neattiecas uz garantiju vai sūdzībām.
 
  1. Līguma atteikums: kādi ir produktu atgriešanas nosacījumi?

Klients - fiziska persona - ir tiesīgs atteikties no līguma 14 dienu laikā no preces piegādes datuma tikai tad, ja konkrētais produkts tiek atgriezts, tas nav izgatavots pēc klienta pasūtījuma.
Preces atgriešanas nosacījumi:
• Prece nedrīkst būt lietota.
• Prece nedrīkst būt bojāta. Ja nav sastādīts protokols, kas norāda uz produkta defektiem, tiek uzskatīts, ka klients ir saņēmis preci bez piezīmēm.
• Demontāžas izmaksas sedz klients (tas ir atkarīgs no iegādātās preces) – demontāžas izmaksas nosaka pārdevējs vai veic to pats uz savu atbildību un izmaksām.
• Transporta izmaksas atgriešanai sedz pircējs (tās ir atkarīgas no konstrukcijas parametriem un attāluma līdz uzņēmuma atrašanās vietai). Transporta izmaksas nosaka pārdevējs. Tāpat varat pasūtīt šādu pakalpojumu no ārējā transporta uzņēmuma.
• Klientam jānorāda bankas konts, uz kuru tiks atmaksāta nauda.
• Naudas atmaksa notiks pēc produkta atgriešanas un apstiprināšanas, ka produkts ir atgriezts saskaņā ar noteiktajiem termiņiem un nav bojāts.
 
  1. Kāpēc garāžas konstrukcija rūsē?

Garāžas konstrukcija rūsē, jo tā ir pārklāta tikai ar gruntskrāsu. Šī krāsa tiek uzklāta ar dziļo metodi (ne pulvera veidā). Lielas mitruma koncentrācijas apstākļos tas ir dabisks process, kas notiek tēraudā. Mēs, kā uzņēmums, neuzņemamies atbildību par rūsēšanu konstrukcijās, kas tika izgatavotas, izmantojot mūsu materiālus. Ir iespējams pasūtīt konstrukcijas krāsošanu ar virsmas krāsu, taču par to tiks iekasēta papildu maksa. Šāda veida krāsošana tiek veikta manuāli, tādēļ arī šādā situācijā mēs nesniedzam garantiju uz krāsošanu, lai gan rūsēšanas iespējamība būs daudz mazāka, vai arī rūsas skartā zona būs mazāka.
 
  1. Ko var pieteikt garantijā un ko ne?

Garantija attiecas uz mehāniskām kļūdām, piemēram, ja uzsistājas eņģe vai sametinājums atdalās, kas rodas ražotāja kļūdas dēļ. Savukārt reklamācijām neattiecas uz defektiem, kas radušies nepareizas produkta izmantošanas dēļ vai dabas spēku iedarbības rezultātā. Garantija neattiecas uz skrāpējumiem vai locījumiem uz loksnes, ņemot vērā produkta specifiku. Ja skrāpējumi vai locījumi rodas transportēšanas laikā, šādi bojājumi nav iekļauti garantijā. Mēs cenšamies piegādāt mūsu produktus vislabākajā stāvoklī un pēc iespējami zemākām izmaksām, tāpēc to daļas netiek iepakotas atsevišķi, lai samazinātu iepakojuma izmaksas.
Ja klients vēlas papildu iepakojumu, lūdzu, nodrošiniet transportēšanu, lai izvairītos no sarežģījumiem pie preces saņemšanas. Klients būs atbildīgs par papildu iepakojuma izmaksām. Šīs izmaksas būs atkarīgas no pasūtītās tērauda konstrukcijas parametriem. Mūsu transportlīdzekļi ir pielāgoti tā, lai transportēšana būtu droša ne tikai šoferiem, bet arī visiem cilvēkiem, kas saskaras ar mūsu produktiem transportēšanas laikā. Visas sūdzības tiek izskatītas individuāli.
Reklamācijas tiek pieņemtas tikai un vienīgi pa e-pastu uz adresi [email protected]
Lūdzu, lai reklamācijas pieteikumā būtu visi nepieciešamie dati (patērētāja informācija, līguma slēgšanas datums, precīzs defekta apraksts un vismaz viena fotogrāfija, kas parāda produkta defektu); pretējā gadījumā reklamācija netiks izskatīta.
 
  1. Kad es varu atteikties no līguma?

No pirkšanas-līguma var atteikties tikai tad, ja garāža/ voljērs/ vārti nav izgatavoti pēc klienta pasūtījuma.
Nesamaksāta avansa iemaksa nenozīmē, ka tiek izgatavots standarta produkts. Standarta garāžai ir izmērs 3x5, apraksts saistītajā saitē: GARĀŽA 3X5.
Veiktās izmaiņas, piemēram, platuma palielināšana, sašaurināšana, pagarināšana vai saīsināšana, jumta slīpuma maiņa, krāsu maiņa, loga atvere, durvju pievienošana vai citi papildinājumi, kas nav iekļauti cenu sarakstā, padara produktu pasūtījuma izgatavošanu, kas nav atgriezenisks.
 
  1. Vai otrās kategorijas metāla garāžai ir garantija? (Nav piedāvata Latvijā)

Otrās kategorijas garāžai nav garantijas, tātad, ja pasūtat šādu produktu, jāņem vērā, ka nevarēs mainīt loksnes vai konstrukcijas elementus. Loksnes kvalitāte ir sliktāka nekā standarta, un tās var rūseļot, un tērauds tiek izvēlēts nejauši. Dažkārt ir labāka loksne, dažkārt sliktāka. Katrs produkts ir apklāts ar dažādām loksnēm, tādēļ faktiskā kvalitāte atšķirsies no attēlos redzamās. Šādi produkti bieži tiek izmantoti būvniecības jomā. Tas kalpo kā pagaidu noliktava dažādiem instrumentiem vai būvmateriāliem.
 
  1. Kā es varu veikt avansa maksājumu par garāžu?

Avansa maksājuma veikšanas process ir ļoti vienkāršs. Vispirms jāiesniedz pasūtījums, lai mēs varētu noteikt, par kuru pasūtījumu tiek veikta iemaksa.
Pasūtījumā jānorāda e-pasta adrese, uz kuru mēs varēsim sazināties. Uz norādīto e-pasta adresi tiks nosūtīta pro-forma rēķins ar visiem datiem maksājumam, tai skaitā uzņēmuma adresi un bankas konta numuru, uz kuru jāveic maksājums. Pro-formā būs norādīta summa, kas jāiemaksā. Maksājuma norakstā jānorāda pro-formas numurs un klienta vārds un uzvārds, lai ātrāk identificētu pasūtījumu.
 
  1. Kāpēc man jāveic avansa maksājums?

Avansa maksājums ir daļējs maksājums par nākamo izpildi. Tas tiek pieprasīts, jo visas garāžas, kas prasa avansu, tiek izgatavoti pēc klienta pasūtījuma, neatkarīgi no tā, vai tas ir uzņēmums vai fiziska persona. Ja mēs pieprasām avansa maksājumu, tas nozīmē tikai to, ka mums nav tāda garāža uzkrājuma, un mums tā jāizgatavo. Katra garāža ir atšķirīga, un to īpašības var atšķirties.
 
  1. Esmu iegādājies garāžu bez uzstādīšanas, kā pareizi uzglabāt loksnes, lai tās netiktu sabojātas?

Lai jumta segums ilgstoši pienācīgi kalpotu un nekaitētu lietotājam jau transportēšanas un uzglabāšanas laikā, jāievēro daži pamata noteikumi. Tas palīdzēs novērst materiāla struktūras bojājumus. Pārdomāta uzglabāšana pirms uzstādīšanas ir priekšnoteikums garantijas pozitīvai izskatīšanai.
Kā pareizi uzglabāt loksnes ilgtermiņā?
Visas loksnes jānovieto ar minimālu 3 grādu slīpumu slēgtā telpā uz sausām koka pakāpēm, kas atrodas vismaz 20 cm attālumā no pamatnes. Katrai loksnei jābūt novietotai starp koka sloksnēm, lai nodrošinātu brīvu gaisa cirkulāciju.
 
  1. Kuram jānovērš aizsargplēve no garāžas vai metāla konstrukcijas?

Saskaņā ar produktu aizsardzības procedūrām jūsu iegādātajai akrila un/vai koka imitācijas garāžai tika piegādāta aizsargplēve uz tās virsmas. Vēlamies uzsvērt, ka aizsargplēves noņemšana no garāžas virsmas ir klients pienākums.
Dažos gadījumos (piemēram, iepriekš saskaņojot produkta fotosesiju vai citas darbības, kas vērstas uz uzņēmuma popularizēšanu), mēs varam uzņemties šo atbildību un pilnībā parūpēties par aizsargpārklājuma noņemšanu no garāžas virsmas.