1.Kāda ir garāžas garantija?

Privātpersonām garāžai sniedzam 24 mēnešu garantiju, uzņēmumiem un valsts iestādēm 12 mēnešus. Mūsu konstrukcijās izmantotā skārds ir I klases.

2. No kā sastāv garāža? 

Mūsu garāžas tiek izgatavotas no auksti formētiem leņķa un c-veida profiliem. Tās tiek krāsotas ar gruntskrāsu, kas palīdz aizsargāt garāžu pret rūsēšanu. T7 trapecveida loksnes ir sānos, T14 – uz jumta.

3. Vai es nepieciešama atļauja tērauda konstrukcijas novietošanai?

https://lvportals.lv/skaidrojumi/305013-ka-uzstadit-rupnieciski-razotas-vienstava-ekas-lidz-60-m-2019

4. Vai garāžas nostiprināšana pie zemes ir par maksu?

Garāžas nostiprināšana nav iekļauta garāžas cenā. Tas ir maksas pakalpojums. Uzmanību: nenostiprinām pie bruģakmeņiem, betona bruģakmeņiem un ietvju plāksnēm!

5. Kā pasūtīt garāžu?

  • Garāžu var pasūtīt:
  • Telefoniski
  • ar e-pasta palīdzību
  • SS.lv
 Lai pasūtījums varētu tikt pieņemts ir jānorāda:
  • Garāžas izmēri (platums, augstums, dziļums)
  • Piegādes adrese
  • Personas dati
  • Kontakttelefoni, vēlams divi


6. Kad jāmaksā par garāžu?

  • Maksājums fiziskām personām parasti notiek skaidrā naudā pēc garāžas montāžas. Iespējams maksāt arī ar pārskaitījumu – pirms plānotās montāžas.
  • Valsts organizācijas un iestādes, komercsabiedrības maksājumu var veikt ar pārskaitījumu pēc montāžas, iepriekš uzrādot uzņēmuma dokumentus.

* Veidojot nestandarta konstrukcijas, ir nepieciešama priekšapmaksa (priekšapmaksas apmērs tiek noteikts individuāli).
 

7. Kad var saņemt informāciju par piegādi?

Par piegādes dienu klientu informējam 1-4 dienas pirms ierašanās.
 

8. Cik ilgi notiek montāžas darbi?

Standarta garāžas (3x5) montāža ilgst aptuveni 30 min.
 

9. Vai tiek piemērotas kādas atlaides?

Jā, akcijas piedāvājumus un īpašas atlaides varat atrast mūsu mājas lapā.
 

10. Vai mēs sagatavojam pamatni?

Nē, klientam pašam ir pienākums jāsagatavo un jāsalīmeņo pamatne. Šim nolūkam esam sagatavojuši īpašu ROKASGRĀMATU (skaties te!).
 

11. Vai mēs izstādām rēķinus?

Jā, izsniedzam PVN rēķinu par tērauda konstrukciju. 7 dienu laikā no pārdošanas fiziskām personām dienas. Uzņēmumi no 1.janvāra. garāžas rezervēšanas laikā ir jānorāda rēķina informācija. Gadījumā, ja pasūtījuma veikšanas brīdī rēķina rekvizīti (katram uzņēmumam) nav norādīti, SUPERSTAL atteiksies izrakstīt PVN rēķinu saskaņā ar spēkā esošajiem tiesību aktiem.
 

12. Vai garāža izturēs sniega smagumu?

Pēdējos gados tik stipra snigšana ziemās Latvijas teritorijā vairs nav, bet jumtu ir nepieciešams tīrīt, ja ir lieli nokrišņi. Neveicam pārbaudes, lai apstiprinātu konstrukcijas izturību, jo 90% pasūtījumu tiek veikti pēc pasūtījuma, un konstrukcija ir pielāgota pasūtītās garāžas parametriem. Ja klients vēlas iegūt šādus datus, viņam par to ir jāinformē SUPERSTAL, pasūtot garāžu vai voljēru. Par šādiem pētījumiem un/vai aprēķiniem būs jāmaksā, un piegādes laiks var būt garāks.
 

13. Man ir divviru vārti, bet nevaru ielikt piekaramo atslēgu atverēs, izskatās, ka tās būtu slikti sametinātas. Ko man darīt?

  • Visbiežākais šīs situācijas cēlonis ir slikti izlīdzināts garāžas pamats.
  • Ja nav līmeņa, automātiski visā garāžā lielākā vai mazākā mērā būs novirzes, tāpēc arī vārtu spārni būs šķībi. Vārti ir metināti no veidnes, tāpēc tie ir sametināti vienādi.
  • Šādā situācijā mēs iesakām vispirms nolīdzināt pamatni un pēc tam pārbaudīt, vai nekas nav mainījies. Ja nekas nav mainījies, informāciju par tehniskajiem jautājumiem vienmēr varat saņemt pa tālruni: +371 25592399
14. Vai man ir jākrāso voljēra dēļi?

JĀ, ja pasūtījāt voljēru ar dēļiem vai koka grīdu, tas ir jānokrāso/lako, lai pasargātu koksni no mitruma. Ja koksne nav aizsargāta, tā var deformēties un atsevišķos gadījumos pat saplaisāt, par ko SUPERSTAL neatbild. Koksne iepriekš tika aizsargāta tikai ar impregnēšanu. Pēc voljera dēļu nokrāsošanas jebkurā krāsā, to nevar atgriezt, ja atgriešanas termiņš vēl nav beidzies un pasūtītais voljērs nav izgatavots pēc īpaša pasūtījuma.

15. Vai man ir jākrāso struktūra?

Pasūtītājam konstrukcija jāpiestiprina pie zemes uzreiz pēc uzstādīšanas. Ražošanas tehnoloģijas dēļ krāsotas un cinkotas konstrukcijas papildus jāaizsargā ar virsējo krāsas kārtu.

16. Atgriešanas nosacījumi: Kādi ir preces atgriešanas nosacījumi?

Klientam – fiziskai personai ir tiesības preci atgriezt 14 dienu laikā no preces piegādes klientam dienas tikai tad, ja prece tiek atgriezta, t.i. t.i. tas nav izgatavots pēc klienta īpaša pasūtījuma. Preču atgriešanas nosacījumi:
  • Uz izstrādājuma nedrīkst būt lietošanas pazīmes.
  • Prece nedrīkst būt bojāta. Ja nav uzrakstīts akts, kurā norādīts uz preces defektiem, tiek pieņemts, ka klients preci ir saņēmis bez defektiem.
  • Demontāžas izmaksas sedz klients (tas mainās atkarībā no iegādātajām precēm) - demontāžas izmaksas nosaka pārdevējs.
  • Atgriešanas transporta izmaksas sedz pircējs (tas ir atkarīgs no konstrukcijas parametriem un attāluma līdz uzņēmuma galvenajai mītnei). Atgriešanas piegādes izmaksas nosaka pārdevējs. Jūs varat arī uzticēt šādu pakalpojumu ārējam uzņēmumam, kas nodrošina liela mēroga transporta pakalpojumu.
  • Klientam jānorāda bankas konts, uz kuru tiks atgriezta nauda.
  • Naudas atmaksa tiks veikta pēc tam, kad prece ir atgriezta un tiek konstatēts, ka prece ir nosūtīta atpakaļ termiņā un apstiprinājums, ka prece nav bojāta.

17. Kāpēc garāžas konstrukcija rūsē?

Garāžas konstrukcija rūsē, jo noklāta tikai ar grunti. Šīs krāsas tiek uzklātas, izmantojot dziļo (ne pulvera) metodi. Atmosfēras apstākļos ar augstu mitruma līmeni tas ir dabisks process, kas notiek ar tēraudu. Mēs kā uzņēmums neesam atbildīgi par rūsas iekļūšanu mūsu ražotajās konstrukcijās. Ir iespēja pasūtīt konstrukcijas krāsošanu ar virskārtu, bet par papildus samaksu. Šāda veida krāsošana tiek veikta ar rokām, tāpēc arī šajā situācijā mēs negarantējam konstrukcijas krāsošanu, lai gan noteikti ir daudz mazāka iespēja rūsēt vai arī rūsas skartā virsma būs mazāka.

18. Kuras preces ir atgriežamas saskaņā ar garantiju un kuras nav?

Garantija attiecas uz mehāniskiem defektiem, piemēram, salauztu viru, t.i. t.i. ko izraisījusi ražotāja kļūda. Garantija neattiecas uz defektiem, kas radušies preces nepareizas lietošanas rezultātā, kā arī tādiem, kas radušies dabas spēku ietekmē. Arī uz skrāpējumiem vai iespiedumiem skārda garantija neattiecas preces specifikācijas dēļ. Ja skārda transportēšanas laikā ir iespiesta vai saskrāpēta, garantija neattiecas uz šāda veida bojājumiem. Mēs cenšamies piegādāt savus produktus pēc iespējas labākos apstākļos un par zemākām izmaksām, tāpēc to atsevišķās daļas netiek iepakotas atsevišķi, kas ļauj samazināt ar produktu iepakošanu saistītās izmaksas. Ja klients vēlas aizsargāt preci iepakojumā, lūdzam organizēt savu transportu, lai izvairītos no transportēšanas defektiem. Klientam būs jāsedz papildu izmaksas, kas saistītas ar preces iepakošanu. Šo izmaksu apjoms būs atkarīgs no pasūtītās metāla konstrukcijas parametriem. Mūsu automašīnas ir pielāgotas mūsu produkcijas pārvadāšanai tā, lai, galvenais, transportēšana noritētu droši ne tikai autovadītājiem, bet arī visiem cilvēkiem, kuriem transportēšanas laikā ir tiešs vai netiešs kontakts ar mūsu produkciju. Visas sūdzības tiek izskatītas individuāli. Sūdzības tiek pieņemtas tikai pa e-pastu [email protected]

19. Kad es varu lauzt līgumu?

Pirkšanas-pārdošanas līgumu var atcelt tikai tad, ja garāža / voljērs / vārti nav izgatavoti pēc klienta pasūtījuma. Ja nebija avansa maksājuma, tas nenozīmē, ka prece ir standarta. Standarta garāžas izmēri ir 3x5, apraksts saitē:  visas izmaiņas, piemēram, paplašināšana, šaurināšana, pagarināšana vai saīsināšana, jumta slīpuma maiņa, krāsas pievienošana, logu, durvju pievienošana vai citi papildinājumi, kas nav iekļauti cenrādī, padara preci izgatavotu pēc pasūtījuma un nav atmaksājama.